fbpx

Polityka prywatności

1. Informacje ogólne
Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: testtest.local
Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Bliskościowy Tata Blog
Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: bliskosciowytata@gmail.com
Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
Prowadzenie newslettera
Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).


2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.


3. Hosting
Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: www.webd.pl


4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:

firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora: dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, oraz przenoszenia danych.
Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.


5. Informacje w formularzach
Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.


6. Logi Administratora
Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.


7. Istotne techniki marketingowe
Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.


8. Informacja o plikach cookies
Serwis korzysta z plików cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
realizacji celów określonych powyżej w części „Istotne techniki marketingowe”;
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).


9. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Edge
Internet Explorer
Chrome
Safari
Firefox
Opera
Urządzenia mobilne:

Android
Safari (iOS)
Windows Phone

10. Sklep

Sklep znajduje sie na witrynie www.cupsell.pl, polityka prywatnosci sklepu dostepna pod adresem https://cupsell.pl/strony/polityka-prywatnosci.html

11. Ciasteczka

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.

Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone, kiedy zamkniesz przeglądarkę.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

12. Analiza statystyk
Z kim dzielimy się danymi
Jak długo przechowujemy twoje dane

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.

Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych

Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

Gdzie przesyłamy dane

Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

Polityka prywatności Google Analytics

Podsumowanie polityki prywatności Google Analytics
 Dotyczy: Odwiedzający witrynę
Cel: Ocena informacji o odwiedzających w celu optymalizacji witryny.
Przetwarzane dane: statystyki dostępu, które obejmują takie dane, jak lokalizacje dostępu, dane urządzenia, czas i czas dostępu, zachowanie nawigacji, zachowanie kliknięć i adresy IP. Więcej szczegółów można znaleźć poniżej w niniejszym oświadczeniu o ochronie danych.
Czas przechowywania: zależy od wykorzystywanych właściwości
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda), art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes)

Co to jest Google Analytics?

Na naszej stronie internetowej korzystamy z narzędzia do śledzenia analiz Google Analytics (GA) amerykańskiej firmy Google Inc.. Firma Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street Dublin 4, Irlandia) odpowiada za wszystkie usługi Google w Europie. Google Analytics zbiera dane o Twoich działaniach na naszej stronie. Na przykład, jeśli klikniesz na link, ta akcja zostanie zapisana w pliku cookie i przesłana do Google Analytics. Raporty, które otrzymujemy z Google Analytics, pozwalają nam lepiej dopasować naszą stronę i usługę do Twoich potrzeb. Poniżej omówimy bardziej szczegółowo narzędzie do śledzenia, a przede wszystkim poinformujemy Cię, jakie dane są przechowywane i jak możesz temu zapobiec.

Google Analytics to narzędzie śledzące służące do analizy ruchu na naszej stronie. Aby usługa Google Analytics działała, kod śledzenia jest wbudowany w kod naszej witryny. Kiedy odwiedzasz naszą stronę, ten kod rejestruje różne działania, które podejmujesz na naszej stronie. Zaraz po opuszczeniu naszej witryny dane te są przesyłane na serwery Google Analytics i tam przechowywane.

Google przetwarza dane i otrzymujemy raporty o zachowaniu użytkownika. Raporty te mogą obejmować:

·        Raporty grup docelowych: Dzięki raportom grup docelowych lepiej poznajemy naszych użytkowników i dokładniej wiemy, kto jest zainteresowany naszą usługą.

·        Raporty dotyczące reklam: raporty dotyczące reklam ułatwiają nam analizowanie i ulepszanie naszych reklam online.

·        Raporty o przejęciu: Raporty o przejęciu dostarczają nam przydatnych informacji o tym, jak przyciągnąć więcej osób do naszych usług.

·        Raporty o zachowaniu: Tutaj dowiadujemy się, w jaki sposób korzystasz z naszej witryny. Możemy zrozumieć, jaką ścieżkę wybierasz na naszej stronie i które linki klikasz.

·        Raporty konwersji: konwersja to proces, w którym wykonujesz pożądane działanie na podstawie komunikatu marketingowego. Na przykład, gdy przechodzisz ze zwykłego odwiedzającego stronę internetową w kupującego lub subskrybenta biuletynu. Dzięki tym raportom możemy dowiedzieć się więcej o tym, jak nasze działania marketingowe odnoszą się do Ciebie. W ten sposób chcemy zwiększyć nasz współczynnik konwersji.

·        Raporty w czasie rzeczywistym: Tutaj zawsze od razu wiemy, co dzieje się na naszej stronie internetowej. Na przykład możemy zobaczyć, ilu użytkowników aktualnie czyta ten tekst.

Dlaczego używamy Google Analytics na naszej stronie internetowej?

Nasz cel związany z tą stroną jest jasny: chcemy zaoferować najlepszą możliwą obsługę. Statystyki i dane z Google Analytics pomagają nam osiągnąć ten cel.

Oszacowane statystycznie dane dają nam jasny obraz mocnych i słabych stron naszej strony internetowej. Z jednej strony możemy zoptymalizować naszą witrynę, aby zainteresowane osoby mogły łatwiej ją znaleźć w Google. Z drugiej strony dane pomagają nam lepiej zrozumieć Cię jako gościa. Dlatego dokładnie wiemy, co musimy poprawić na naszej stronie internetowej, aby zaoferować najlepszą możliwą obsługę. Dane te pomagają nam również w bardziej indywidualnym i ekonomicznym przeprowadzaniu naszych działań reklamowych i marketingowych. W końcu sensowne jest pokazywanie naszych produktów i usług osobom, którym to zależy.

Jakie dane przechowuje Google Analytics?

Google Analytics używa kodu śledzenia do tworzenia losowego, unikalnego identyfikatora, który jest powiązany z plikiem cookie przeglądarki. W ten sposób Google Analytics rozpoznaje Cię jako nowego użytkownika. Przy następnej wizycie na naszej stronie zostaniesz rozpoznany jako „powracający” użytkownik. Wszystkie zebrane dane są przechowywane razem z tym identyfikatorem użytkownika. Umożliwia to w pierwszej kolejności ocenę pseudonimowych profili użytkowników.

Aby móc analizować naszą stronę internetową za pomocą Google Analytics, w kodzie śledzenia musi być zawarty identyfikator usługi. Dane są następnie zapisywane w odpowiedniej właściwości. W przypadku każdej nowo utworzonej usługi domyślna jest usługa Google Analytics 4. Możesz też utworzyć usługę Universal Analytics. W zależności od użytej właściwości dane są przechowywane przez różne okresy czasu.

Identyfikatory, takie jak pliki cookie i identyfikatory instancji aplikacji, służą do mierzenia interakcji użytkownika na naszej stronie internetowej. Interakcje to wszelkiego rodzaju działania, które podejmujesz na naszej stronie internetowej. Jeśli korzystasz również z innych systemów Google (takich jak konto Google), dane generowane przez Google Analytics mogą być powiązane z plikami cookie stron trzecich. Google nie przekazuje danych Google Analytics, chyba że my, jako operator strony, wyrazimy na to zgodę.Mogą istnieć wyjątki, jeśli wymagają tego przepisy prawa.

Google Analytics wykorzystuje następujące pliki cookie:

Nazwa: _ga
Wartość: 2.1326744211.152111886485-5 Cel
: Domyślnie analytics.js używa pliku cookie _ga do przechowywania identyfikatora użytkownika. Zasadniczo służy do rozróżniania odwiedzających witrynę.
Termin ważności: po 2 latach

Nazwa: _gid
Wartość: 2.1687193234.152111886485-1 Cel
:  Plik cookie jest również używany do rozróżniania odwiedzających witrynę Data ważności
:  po 24 godzinach

Nazwa: _gat_gtag_UA_<identyfikator właściwości>
Wartość: 1 Cel
: Stosowany do obniżenia szybkości żądań. Jeśli usługa Google Analytics jest udostępniana za pośrednictwem Menedżera tagów Google, plikowi temu nada się nazwę _dc_gtm_ <property-id>.
Data ważności: po 1 minucie

Nazwa: AMP_TOKEN
Wartość: brak informacji Cel
: Plik cookie zawiera token, za pomocą którego można pobrać identyfikator użytkownika z usługi identyfikatora klienta AMP. Inne możliwe wartości wskazują na rezygnację, żądanie lub błąd.
Termin ważności:  po 30 sekundach do roku

Nazwa: __utma
Wartość: 1564498958.1564498958.1564498958.1 Cel
: Ten plik cookie służy do śledzenia Twojego zachowania na stronie internetowej i pomiaru wydajności. Plik cookie jest aktualizowany za każdym razem, gdy informacja jest przesyłana do Google Analytics.
Termin ważności: po 2 latach

Nazwa: __utmt
Wartość: 1 Cel
: Podobnie jak _gat_gtag_UA_<identyfikator właściwości>, plik cookie służy do ograniczania szybkości żądań.
Termin ważności:  po 10 minutach

Nazwa: __utmb
Wartość: 3.10.1564498958 Cel
: Ten plik cookie służy do określania nowych sesji. Jest aktualizowany za każdym razem, gdy nowe dane lub informacje są przesyłane do Google Analytics.
Termin ważności:  po 30 minutach

Nazwa: __utmc
Wartość: 167421564 Cel
: Ten plik cookie służy do ustawiania nowych sesji dla powracających użytkowników. Jest to plik cookie sesji i jest przechowywany tylko do momentu zamknięcia przeglądarki.
Data ważności: po zamknięciu przeglądarki

Nazwa: __utmz
Wartość: m|utmccn=(referral)|utmcmd=referral|utmcct=/ Cel
: Plik cookie służy do identyfikacji źródła ruchu na naszej stronie internetowej. Oznacza to, że plik cookie przechowuje, skąd pochodzisz na naszej stronie internetowej. Mogła to być inna strona lub reklama.
Termin ważności: po 6 miesiącach

Nazwa: __utmv
Wartość: nie określono Cel
: Plik cookie służy do przechowywania danych użytkownika zdefiniowanych przez użytkownika. Jest zawsze aktualizowany, gdy informacje są przesyłane do Google Analytics.
Termin ważności: po 2 latach

Uwaga:  ta lista nie może twierdzić, że jest kompletna, ponieważ Google stale zmienia wybór swoich plików cookie.

Tutaj przedstawiamy przegląd najważniejszych danych gromadzonych przez Google Analytics:

Heatmaps: Google tworzy tak zwane heatmapy. Mapy ciepła pokazują dokładnie te obszary, które klikasz. W ten sposób otrzymujemy informacje o tym, gdzie jesteś na naszej stronie.

Czas trwania sesji: Google definiuje czas trwania sesji jako czas, który spędzasz na naszej stronie bez opuszczania strony. Jeśli byłeś nieaktywny przez 20 minut, sesja kończy się automatycznie.

Współczynnik odrzuceń : Odrzucenie ma miejsce, gdy przeglądasz tylko jedną stronę w naszej witrynie, a następnie ponownie ją opuszczasz.

Tworzenie konta : Jeśli założysz konto lub złożysz zamówienie na naszej stronie, Google Analytics zbiera te dane.

Adres IP: Adres IP jest wyświetlany tylko w formie skróconej, więc nie jest możliwe jednoznaczne przypisanie.

Lokalizacja: kraj i przybliżoną lokalizację można określić za pomocą adresu IP. Proces ten jest również nazywany określaniem lokalizacji IP.

Informacje techniczne: Informacje techniczne obejmują między innymi typ przeglądarki, dostawcę Internetu lub rozdzielczość ekranu.

Źródło pochodzenia: Google Analytics lub oczywiście interesuje nas również to, z jakiej strony lub z jakiej reklamy trafiłeś na naszą stronę.

Pozostałe dane to dane kontaktowe, wszelkie oceny, odtwarzanie mediów (np. jeśli odtwarzasz wideo na naszej stronie), udostępnianie treści w mediach społecznościowych lub dodawanie ich do ulubionych. Lista nie twierdzi, że jest kompletna i służy jedynie jako ogólny przewodnik po przechowywaniu danych przez Google Analytics.

Jak długo i gdzie przechowywane są dane?

Google rozprowadza swoje serwery na całym świecie. Większość serwerów znajduje się w Ameryce, w związku z czym Twoje dane są głównie przechowywane na serwerach amerykańskich. Tutaj możesz przeczytać dokładnie, gdzie znajdują się centra danych Google: https://www.google.com/about/datacenters/inside/locations/?hl=de

Twoje dane są rozproszone na różnych nośnikach fizycznych. Ma to tę zaletę, że dane mogą być wywoływane szybciej i są lepiej chronione przed manipulacją. Każde centrum danych Google ma programy awaryjne dla Twoich danych. Na przykład, jeśli sprzęt Google ulegnie awarii lub klęski żywiołowe sparaliżują serwery, ryzyko przerwy w świadczeniu usług w Google pozostaje niskie.

Okres przechowywania danych zależy od wykorzystywanych właściwości. W przypadku korzystania z nowszych usług Google Analytics 4 okres przechowywania danych użytkownika wynosi 14 miesięcy. W przypadku innych tzw. danych o zdarzeniach mamy możliwość wyboru okresu przechowywania 2 miesiące lub 14 miesięcy.

W przypadku usług Universal Analytics Google Analytics ma ustandaryzowany okres przechowywania danych użytkownika wynoszący 26 miesięcy. Wtedy Twoje dane użytkownika zostaną usunięte. Mamy jednak możliwość samodzielnego wyboru okresu przechowywania danych użytkownika. Mamy na to pięć opcji:

·        Usunięcie po 14 miesiącach

·        Usunięcie po 26 miesiącach

·        Usunięcie po 38 miesiącach

·        Usunięcie po 50 miesiącach

·        Brak automatycznego usuwania

Ponadto istnieje również opcja, że dane zostaną usunięte tylko wtedy, gdy nie odwiedzisz już naszej witryny w wybranym przez nas okresie. W takim przypadku okres przechowywania zostanie zresetowany za każdym razem, gdy ponownie odwiedzisz naszą stronę internetową w określonym czasie.

Po upływie określonego okresu dane będą usuwane raz w miesiącu. Ten okres przechowywania dotyczy Twoich danych związanych z plikami cookie, rozpoznawaniem użytkowników i identyfikatorami reklamowymi (np. pliki cookie z domeny DoubleClick). Wyniki raportu oparte są na danych zagregowanych i są przechowywane niezależnie od danych użytkownika. Zagregowane dane to scalanie pojedynczych danych w większą jednostkę.

Jak mogę usunąć swoje dane lub zapobiec ich przechowywaniu?

Zgodnie z prawem Unii Europejskiej o ochronie danych masz prawo dostępu do swoich danych, ich aktualizacji, usunięcia lub ograniczenia. Możesz uniemożliwić Google Analytics wykorzystywanie Twoich danych, korzystając z dodatku do przeglądarki, który wyłącza Google Analytics JavaScript (ga.js, analytics.js, dc.js). Możesz pobrać i zainstalować dodatek do przeglądarki ze strony https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=de . Należy pamiętać, że ten dodatek wyłącza jedynie zbieranie danych przez Google Analytics.

Jeśli ogólnie chcesz dezaktywować, usunąć lub zarządzać plikami cookie (niezależnie od Google Analytics), istnieją osobne instrukcje dla każdej przeglądarki:

Chrome: Usuń, włącz i zarządzaj plikami cookie w Chrome

Safari: zarządzanie plikami cookie i danymi witryn w Safari

Firefox: Wyczyść pliki cookie, aby usunąć dane, które witryny internetowe umieściły na Twoim komputerze

Internet Explorer: Usuń i zarządzaj plikami cookie

Microsoft Edge: usuwanie i zarządzanie plikami cookie

 

 

Polityka prywatności MailChimp

Podsumowanie deklaracji ochrony danych MailChimp Osoby, których dane dotyczą
 : subskrybenci newslettera
Cel: reklama bezpośrednia za pośrednictwem poczty elektronicznej, powiadamianie o zdarzeniach o znaczeniu systemowym
Przetwarzane dane: Dane wprowadzone podczas rejestracji, ale przynajmniej adres e-mail.
Czas przechowywania: Czas trwania subskrypcji
Podstawa prawna: Art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda), Art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes)

Co to jest MailChimp?

Podobnie jak wiele innych stron internetowych, na naszej stronie internetowej korzystamy również z usług firmy newsletter MailChimp. MailChimp jest obsługiwany przez The Rocket Science Group, LLC, 675 Ponce de Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, GA 30308 USA. Dzięki MailChimp możemy bardzo łatwo przesyłać Ci interesujące wiadomości za pośrednictwem newslettera. Dzięki MailChimp nie musimy niczego instalować i nadal możemy czerpać z puli naprawdę przydatnych funkcji. Poniżej omówimy bardziej szczegółowo tę usługę e-mail marketingu i poinformujemy Cię o najważniejszych aspektach związanych z ochroną danych.

MailChimp to usługa zarządzania biuletynami w chmurze. „Oparty na chmurze” oznacza, że nie musimy instalować MailChimp na własnym komputerze lub serwerze. Zamiast tego korzystamy z usługi za pośrednictwem infrastruktury informatycznej – dostępnej przez Internet – na zewnętrznym serwerze. Ten sposób korzystania z oprogramowania jest również nazywany SaaS (Software as a Service). Poniższa grafika pokazuje, jak MailChimp dystrybuuje wiadomości e-mail do odbiorców biuletynu.

Dzięki MailChimp możemy wybierać z szerokiej gamy różnych typów wiadomości e-mail. W zależności od tego, co chcemy osiągnąć za pomocą naszego newslettera, możemy prowadzić pojedyncze kampanie, regularne kampanie, autorespondery (automatyczne e-maile), testy A/B, kampanie RSS (wysyłanie w ustalonym czasie i częstotliwości) oraz kampanie follow-up.

Dlaczego używamy MailChimp na naszej stronie internetowej?

Zasadniczo korzystamy z usługi newslettera, abyśmy mogli pozostać z Tobą w kontakcie. Chcemy opowiedzieć Ci, co nowego u nas nowego lub jakie atrakcyjne oferty mamy aktualnie w naszym programie. Zawsze szukamy najprostszych i najlepszych rozwiązań dla naszych działań marketingowych. I właśnie dlatego wybraliśmy usługę zarządzania biuletynami MailChimp. Chociaż oprogramowanie jest bardzo łatwe w użyciu, oferuje wiele pomocnych funkcji. W ten sposób możemy w krótkim czasie stworzyć ciekawe i piękne newslettery. Dzięki oferowanym szablonom projektowym każdy newsletter projektujemy indywidualnie, a dzięki „responsywnemu projektowi” nasze treści są również czytelnie i pięknie wyświetlane na Twoim smartfonie (lub innym urządzeniu mobilnym).

Dzięki narzędziom takim jak test A/B czy rozbudowanym opcjom analizy możemy bardzo szybko zobaczyć, w jaki sposób nasz newsletter jest przez Ciebie odbierany. Dzięki temu możemy w razie potrzeby reagować i ulepszać naszą ofertę lub nasze usługi.

Kolejną zaletą jest „system chmury” MailChimp. Dane nie są przechowywane i przetwarzane bezpośrednio na naszym serwerze. Możemy pobierać dane z zewnętrznych serwerów i w ten sposób oszczędzić naszą przestrzeń dyskową. Ponadto nakłady na konserwację są znacznie mniejsze.

Jakie dane przechowuje MailChimp?

Rocket Science Group LLC (MailChimp) utrzymuje platformy internetowe, które umożliwiają nam kontakt z Tobą (jeśli zapisałeś się do naszego newslettera). Jeśli zostaniesz subskrybentem naszego biuletynu za pośrednictwem naszej strony internetowej, potwierdzasz e-mailem, że jesteś członkiem listy e-mail MailChimp. Aby MailChimp mógł również udowodnić, że wpisałeś „dostawcę listy”, data wpisu i Twój adres IP są zapisywane. Ponadto MailChimp przechowuje Twój adres e-mail, imię i nazwisko, adres fizyczny i informacje demograficzne, takie jak język lub lokalizacja.

Informacje te są wykorzystywane do wysyłania wiadomości e-mail i włączania niektórych innych funkcji MailChimp (takich jak ocena biuletynu).

MailChimp udostępnia również informacje stronom trzecim, aby zapewnić lepsze usługi. MailChimp udostępnia również niektóre dane zewnętrznym partnerom reklamowym, aby lepiej zrozumieć zainteresowania i obawy swoich klientów, aby można było dostarczać bardziej trafne treści i reklamy ukierunkowane.

Dzięki tak zwanym „web beacons” (małe grafiki w wiadomościach e-mail w formacie HTML) MailChimp może określić, czy wiadomość e-mail dotarła, czy została otwarta i czy kliknięto w linki. Wszystkie te informacje są przechowywane na serwerach MailChimp. Daje nam to oceny statystyczne i pozwala nam dokładnie zobaczyć, jak dobrze otrzymałeś nasz biuletyn. W ten sposób możemy znacznie lepiej dostosować naszą ofertę do Państwa życzeń i ulepszyć nasz serwis.

MailChimp może również wykorzystywać te dane do ulepszania własnej usługi. Oznacza to na przykład, że wysyłkę można zoptymalizować technicznie lub określić lokalizację (kraj) odbiorcy.

MailChimp może ustawić następujące pliki cookie. To nie jest pełna lista plików cookie, a raczej przykładowy wybór:

Nazwa : AVESTA_ENVIRONMENT
Wartość:  Prod Cel
: Ten plik cookie jest niezbędny do świadczenia usług Mailchimp. Jest zawsze ustawiana, gdy użytkownik rejestruje się na listę mailingową newslettera.
Termin ważności:  po zakończeniu sesji

Nazwa : ak_bmsc
Wartość:  F1766FA98C9BB9DE4A39F70A9E5EEAB55F6517348A7000001111886485-3 Cel
:  Plik cookie służy do odróżnienia człowieka od bota. Pozwala to na generowanie bezpiecznych raportów dotyczących korzystania ze strony internetowej.
Termin ważności:  po 2 godzinach

Nazwa : bm_sv
Wartość:  A5A322305B4401C2451FC22FFF547486~FEsKGvX8eovCwTeFTzb8//I3ak2Au… Cel
:  Plik cookie pochodzi z portfela cyfrowego MasterPass (usługa MasterCard) i jest używany do zaoferowania odwiedzającym bezpiecznych i łatwych wirtualnych transakcji płatniczych. W tym celu użytkownik jest anonimowo identyfikowany na stronie internetowej.
Termin ważności:  po 2 godzinach

Nazwa : _abck
Wartość:  8D545C8CCA4C3A50579014C449B045111886485-9 Cel
:  Nie byliśmy w stanie uzyskać bardziej szczegółowych informacji o celu tego pliku cookie Data ważności
:  po roku

Czasami może się zdarzyć, że otwierasz nasz newsletter dla lepszego wyświetlania przez dany link. Dzieje się tak na przykład w przypadku, gdy Twój program pocztowy nie działa lub newsletter nie wyświetla się prawidłowo. Biuletyn jest następnie wyświetlany na stronie internetowej MailChimp. MailChimp wykorzystuje również pliki cookie (małe pliki tekstowe, które przechowują dane w Twojej przeglądarce) na własnych stronach internetowych. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez firmę MailChimp oraz jej partnerów (np. Google Analytics). Za gromadzenie danych odpowiada MailChimp i nie mamy nad nim kontroli. „Oświadczenie o plikach cookie” firmy MailChimp (znajdujące się pod adresem: https://mailchimp.com/legal/cookies/ ) wyjaśnia dokładnie, w jaki sposób i dlaczego firma używa plików cookie.

Jak długo i gdzie przechowywane są dane?

Ponieważ MailChimp jest amerykańską firmą, wszystkie zebrane dane są również przechowywane na amerykańskich serwerach.

Zasadniczo dane są trwale przechowywane na serwerach MailChimp i usuwane tylko na żądanie. Możesz zlecić nam usunięcie Twojego kontaktu. To trwale usuwa dla nas wszystkie Twoje dane osobowe i czyni Cię anonimowym w raportach MailChimp. Możesz jednak również zażądać usunięcia swoich danych bezpośrednio z MailChimp. Wtedy wszystkie Twoje dane zostaną tam usunięte i otrzymamy powiadomienie od MailChimp. Po otrzymaniu e-maila mamy 30 dni na usunięcie Twojego kontaktu ze wszystkich połączonych integracji.

Jak mogę usunąć swoje dane lub zapobiec ich przechowywaniu?

Zgodę na otrzymywanie naszego newslettera możesz wycofać w dowolnym momencie, klikając link znajdujący się na dole otrzymanej wiadomości e-mail. Jeśli zrezygnowałeś z subskrypcji, klikając łącze rezygnacji z subskrypcji, Twoje dane zostaną usunięte z MailChimp.

Jeśli uzyskujesz dostęp do witryny MailChimp za pośrednictwem linku w naszym biuletynie, a pliki cookie są ustawione w przeglądarce, możesz usunąć lub dezaktywować te pliki cookie w dowolnym momencie.

W zależności od przeglądarki dezaktywacja lub usunięcie działa nieco inaczej. Poniższe instrukcje pokazują, jak zarządzać plikami cookies w Twojej przeglądarce:

Chrome: Usuń, włącz i zarządzaj plikami cookie w Chrome

Safari: zarządzanie plikami cookie i danymi witryn w Safari

Firefox: Wyczyść pliki cookie, aby usunąć dane, które witryny internetowe umieściły na Twoim komputerze

Internet Explorer: Usuń i zarządzaj plikami cookie

Microsoft Edge: usuwanie i zarządzanie plikami cookie

Jeśli generalnie nie chcesz żadnych plików cookie, możesz skonfigurować przeglądarkę tak, aby zawsze informowała Cię, kiedy plik cookie ma zostać ustawiony. Możesz zdecydować dla każdego pojedynczego pliku cookie, czy na to zezwolisz, czy nie.